Razem brutto: 0,00 PLN
Pozycji w koszyku: 0
Start » Jak wysłać sprzęt

Jak wysłać sprzęt

W trosce o wygodę klienta podajemy informację jak wysłać sprzęt do naprawy gwarancyjnej:

  • Wysyłka na koszt FIS-KOMP jako PRZESYŁKA STANDARD kurierem UPS - nasz nr klienta 0V10F7 który należ podać przy zamawianiu kuriera.

 

  • UWAGA! Dotyczy napraw pogwarancyjnych (nie dotyczy napraw realizowanych w ramach gwarancji oraz rękojmi) - w przypadku rezygnacji z naprawy lub braku możliwości naprawy pobieramy opłatę za wycenę techniczną. Wysokość kwoty zależna jest od rodzaju urządzenia i nakładu pracy. O wysokości kwoty klient zostanie uprzednio poinformowany.

 

  • Urządzenie wysyłamy w opakowaniu fabrycznym lub zastępczym - zabezpieczone przed uszkodzeniem w czasie transportu.
  • Urządzenie wysyłamy z zainstalowanym kompletem tuszy/tonerów - nawet jeśli są puste.

  • Adres wysyłki:

    Autoryzowany Serwis Canon
    F.H.U. FIS-KOMP
    Ul. Wolska 84/86
    01-141 Warszawa

  • Do urządzenia dołączamy:
    1. kartę gwarancyjną EWS prawidłowo wypełnioną (model urządzenia. nr seryjny, data i pieczęć sprzedawcy)  i dowód zakupu urządzenia.
    2. opis usterki
    3. adres zwrotny i nr. tel. do kontaktu.
       
  • Urządzenie po naprawie zostanie wysłane do Państwa na wskazany adres na koszt FIS-KOMP a odbierający zobowiązany jest do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń zewnętrznych (np. zerwanych taśm zabezpieczających, zagnieceń itp.) Jeśli zauważą Państwo nieprawidłowości maja Państwo prawo żądać sporządzenia protokółu reklamacji  przez przedstawiciela firmy kurierskiej.

 

Firma FIS-KOMP rozpoczęła swoją działalność w 1996 roku, od 2006 jesteśmy Autoryzowanym Serwisem firmy Canon, a w 2014 zostaliśmy Autoryzowanym Resellerem drukarek 3D firmy Zortrax. Działalność firmy jest związana z peryferyjnymi urządzeniami komputerowymi. 

Zapraszamy do współpracy!

Kontakt

F.H.U. FIS-KOMP ZENON WIĘCIERZEWSKI

UL. WOLSKA 84/86
01-141 WARSZAWA

tel/fax 022 632-14-93

 
biuro@fiskomp.pl

biuro czynne w godz: 9 - 17